Klik Nuffnang Ads

Wednesday, June 6, 2012

BAJU BERSANDING SAYA

Alhamdulillah saya dah booking pakej pelamin saya 
di Fieza Andaman, Station 18 Pengkalan, Ipoh Perak.
Baru bayar duit booking. 
Hope perkhidmatan yang bakal diberikan adalah yang terbaik dan berpatutan.
Saya idamkan pelamin macam dalam blog ni  ^_^
Tapi kalo tak dapat, ada iras sikit-sikit pun tak pe la. Hihihi....
Lagipun dalam agenda kitorang xde sesi renjis2 sanding2 ni. 
Cuma nak tangkap2 gambar posing2 aje.

Saya berangan-angan nak pakai baju macam kat bawah ni untuk fotoshoot outdoor
 (OP pun belum hired sebenarnya!)

tapi dah banyak butik saya pegi xde pula baju edisi macamni. 
Adakah angan2 hanya menjadi angan2 semata2? Haihhh.....


*credit pix dari satu majalah pengantin*









Ya Allah, permudahkan lah urusanku. Amin!





























2 comments:

  1. msti ada punya design mcmc tu kak.. usaha tga kjyaan..hehe cri lg k :)

    ReplyDelete
  2. cuba cari lagi... semoga berjaya..

    ReplyDelete