Klik Nuffnang Ads

Monday, June 18, 2012

JERAWAT

Malam ni saya asyik surf pasal jerawat. 
Macam-macam produk yang dibincangkan di alam maya sekarang. 
Saya search pasal Dr Haseenah @ Miracle Tab @ Felisa Kosmetik 
@ vitamin Omega 3 @ pil Praventac (siapa pernah makan praventac) @ suntikan vitamin C  . 

Kiranya jerawat ni dah jadi masalah global kat Malaysia ni. 
Tak kira la kau nak kawin ke kau budak sekolah ke budak U ke, 
mak@isteri orang ke hatta bapak orang sekalipun,
 mesti tension bila pk pasal jerawat yang berpesta di muka atau belakang badan.

Lepas dah godek2 website seperti nama di atas,
 saya yakin yang cara pemakanan orang Malaysia yang tak betul.

Dr Haseenah cakap, 
elakkan makan makanan laut,
 bijirin yang manis, gula dan susu.
 Lebihkan makan Omega 3. 
ok, bubye!

pertanyaan: b2b yang lain makan ape untuk maintain kesihatan luar dan dalam badan korang?

SIAPA PERNAH MAKAN PIL TIDACT? SERIUS OK.
HARGANYA TAK SEMAHAL PRAVENTAC.

UPDATE: SAYA TELAH HABIS SEBOTOL MAKAN PIL PRAVENTAC. SAYA RASA KULIT MUKA KURANG BERMINYAK. JERAWAT STILL NAIK TIME "PERUBAHAN HORMON BERLAKU". KESAN-KESAN LAIN TAK DE PUN. DISEBABKAN HARGANYA MAHAL, SAYA LUPAKAN NIAT UNTUK BELI BOTOL YANG KEDUA.

1 comment: