Klik Nuffnang Ads

Friday, February 14, 2014

SHIN RAMYUN NOODLE SOUP

Biarlah gambar berbicara

 Pengaruh menghadap drama korea dekat One HD hari-hari


 ade tulis bahasa melayu ok!

 ada 5 pek tau!

 Omak kau! Bosaunya mee dia. Kerinting lebat-lebat pulak tu.

Aku tambah telo jek. Kalo laki aku outstation, aku lahap ni je kat umah. 
Makan masa anak aku tido memang 'syurga' la.





Rasa macam maggi kari. Tapi kurang rasa masin. Mungkin sebab 'no Msg'. 
My suami beli dari kawannya. RM10 untuk 5 pek. 1 pek pun lebih besar dari megi cap lain2..
 Puas hati la makan sorang. Yang penting HALAL. Sebab aku tengok dekat Gaint Seri Kembangan pun ada jual jugak tapi takde logo halal pula(pk positif. stok halal belum sampai kot).
 Sejak bersahabat dengan 'Sahabat Halal' di FB, aku suka belek tanda halal dekat jenama mee segera. 
Dulu selalu beli Maggi TomYam sajok! (mcm xde kaitan je).

2 comments:

  1. wahhhhhhhh,kemain tau ber-shin ramyun,hihi

    ReplyDelete
  2. dulu kt korea tak perasan plak mege ni.. tp dulu fiqa makan mege vegie korea, sedap sgt tak mcm mege vegie kt malaysia hehe

    ReplyDelete