Klik Nuffnang Ads

Monday, August 11, 2014

PETUA MENGURANGKAN KAHAK BAYI

 cough cough cough. say no to ubat batuk.

banyak dah aku cuba untuk hilangkan batuk baby aku. 
apa saja petua, klinik yang direview dalam blog mak-mak, aku try.
aku dah pegi klinik dr nadir khan wangsa maju
aku dah pegi homeopati hassan di pkns bangi
buat stim, tepuk2 belakang bayi, minyak bawang putih.
mesin nebulizer pun suami aku dah beli. tapi guna sekali je sebab takut. heeee.......
semua dah cuba. semua pun ok. dalam hidup ni kita jangan putus asa je. 
insyallah berjaya. 
madu je aku tak bagi kerap sebab katanya madu ada bakteria yang tak sesuai untuk bayi bawah setahun
ikhtiar kami yang terakhir adalah bagi minyak habbatusauda 2-3 kali sehari setiap hari.
alhamdulillah ok. 

mana nak dapat minyak habbatusauda?
 suami aku beli di kedai barang yang jual makanan arab di shah alam nun...

No comments:

Post a Comment