Klik Nuffnang Ads

Thursday, November 6, 2014

BUAT SENDIRI BABY CARRIER

sekarang ni aku join satu group dalam FB 
diorang macam happening je kendong baby sendiri
tak guna stoller pun. 
aku pun save cara buat baby carrier guna kain batik.
menjadi okeh! selesa dan tak sakit badan.
moh cuba!!

5 meter kain diperlukan untuk buat baby wrap 
mesti guna salah satu jenis kain dibawah
5 meter kain
-jersey knit cotton
-woven
-linen


aku save tutorial ni sebab senang lain kali aku nak buat juga
sampai sekarang memang aku dan suami tak beli stoller untuk baby
leceh dan baby bukan nak duduk sangat
membazir je. (bagi aku la)

3 comments:

  1. Hari tu Ada tgok mak cik Indonesia tu wat mcm ni juga.snng je...sn sini le bw...pkai kain batik je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la. Org kita biasa ingt kendong ank pki kain batik je mesti indon. Tp kt negara luar mmg dh jd amalan kendong2 ank ni.

      Delete
  2. yang penting.baby dan ibu atau ayah rasa selesa..

    ReplyDelete