Klik Nuffnang Ads

Wednesday, April 29, 2015

MINYAK ANGIN TERBAIK UNTUK BAYI-part ii

mempersembahkan 

BABY HERBAL KRIM TROPIKA

aku tahu pasal krim ni dalam facebook
aku pun beli dan cuba sapu pada baby aku
kalau batuk-batuk, selesema boleh la apply krim ni di dada dan belakang bayi.
lepas tu jangan lupa buat tepukan percussion di belakang badan bayi. 
tujuannya adalah untuk longgarkan kahak yang ada.
tak panas pun. mint-mint je.
menyerap dan tidak melekit
selesa je. tapi sebotol ni agak mahal la bagi aku. 
harga di kotak RM39.90
tapi aku biasa beli RM35 di kedai jamu berhampiran rumah aku. 

krim herba ni amatlah sesuai digunakan sewaktu baby korang batuk dan selesema. 
cuba la. kita ikhtiar mana yang terbaik untuk anak kita.


1 comment:

  1. biasa sy guna vicks utk baby je..dah habis vicks tu boleh la try yg nie pulak..hihi

    ReplyDelete