Klik Nuffnang Ads

Tuesday, May 26, 2015

SAYA DAN NANO WHITE FRESH

Diri ini tahu pasal produk ni pun sebab tengok iklan di tv.
(nampak tak iklan byk bagi pengaruh pada aku) 
Mula-mula aku google dulu ada review dari sesiapa tak. 
Rupa-rupanya takde. Sian.
Dengan semangat kental untuk kelihatan cantik,
 aku gigihkan diri pegi beli di watson. Harganya RM16++ termasuk GST.

Biasala pertama kali cuba produk baru. Best je. Muka rasa nyaman. Maybe ada menthol.
Nano white fresh ni sesuai untuk muka berminyak. Packaging pun cute je. 
Minyak di muka pun berkurangan. 
Tu je la yang kesan aku dapat lepas 2 minggu cuba. 
Gambar sebelum dan selepas memang takde la ye. 
Zaman-zaman tangkap gambar sendiri dan upload tak tentu hala dah berlalu. Muahahahha....

Btw aku pakai facial foam nano white fresh di pejabat je.
Time nak bersihkan muka sebelum berwuduk.







No comments:

Post a Comment