Klik Nuffnang Ads

Sunday, March 27, 2016

The Boat Noodle

Review kali ni ketika aku makan di cawangan IOI city mall,

Apa yang aku order:

-Semestinya mee mangkuk kecik la kan. Amik 10 mangkuk je.
-Ka Num Tuay (rasa macam kuih talam pandan)
-Thai popeye tempura (ala....bayam goreng celup tepung)
-chicken wing (sedap tapi saiz hidangan terlalu kecik)
-thai ice blended

 Ka Num Tuay.
Rasa seakan akan talam pandan.
Satu set (dua biji) RM1.


 Chicken wing.
Sikit dan portion kecil.
Rm4.90 per set.
Tak puas makan.
 Tak payah la order.



Ni thai popeye tempura a.k.a bayam goreng celup tepung.
Makan sikit je dah pening.
Sebab menyerap minyak. Dip sos sedap.
 Rm6.90 per set


Bagi thai rice noodle yang 10 mangkuk tu aku tak tangkap gambar pulak.
Thai ice blended pun aku lupa nak amik gambar.
Lokasi kedai depan texas chicken, akan nampak tempat ice skating di bawah.
Ramai pelanggan. Kene beratur tunggu.

4 comments:


  1. Oh pernah nampak kedai ni, tapi belum pernah terdetik utk singgah sbb papan iklan Texas Chicken selalu menarik aku utk kesana instead xD

    Overall sedap ke tak? Itu yg nk kena tahu tu supaya next time boleh try :P

    ReplyDelete
  2. for me boat noodle xsdp n xworth makan kecuali air dia.. u should try aroi thai dkt cyberjaya.. sedap lagi

    ReplyDelete
  3. cam sedap je..xpernh mkn lg...wuuuu

    ReplyDelete