Klik Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2016

Makanan Berpantang Delivery

Asalamualaikum

Hai semua, 
Saja nak kongsi cerita.
Masa berpantang anak kedua baru-baru ni,
aku decide nak berpantang di rumah sendiri untuk dua minggu pertama. Sebab anak sulung sekolah. Jadi suami aku ambil cuti dua minggu untuk jaga aku supaya aku sihat sikit lepas tu dia akan hantar aku di kampung.
Pada awalnya kami nak cari orang untuk jaga aku kat rumah. Untuk masak lauk berpantang je pun. Kami google, cari dalam facebook dan pencarian kami berakhir. Maka terjumpalah Foodzyla Brand. Apa yang uniknya mereka buat perkhidmatan makanan berpantang sejukbeku. Ada pelbagai menu yang boleh di pilih. Harga pun boleh tahan. Satu bekas ada 2 pek boleh makan 2 kali. Rasa pun sedap. Berselera juga la nak makan.


Diatas ni ada senarai menu. Aku order 5 pek sahaja haritu. Delivery sekitar putrajaya rm8, tapi aku walk in terus ke kedai mereka di kajang. Dekat dengan tesco kajang.


Siapa nak order bolehlah terus ke link yang 
Aku bagi FOODZYLA. Online order lebih digalakkan sebab senang dioang nak uruskan melalui online. Haritu pun aku order guna website diorang tapi pick up di kedai.

MEREKA JUGA ADA BUAT FROZENFOOD YANG DAH SIAP MASAK BAGI MAKAN HARIAN DAN WESTERN FOOD JUGA. 






No comments:

Post a Comment