Klik Nuffnang Ads

Sunday, November 19, 2017

review: CLINIQUE BEYOND PERFECTING FOUNDATION & CONCEALER

kalau dalam instagram dan youtube ada review versi video, but now me nak review versi tulis dan baca pula. ala-ala membaca novel gitu!


me guna hampir dua bulan dah.
beli di sephora
RM152 @ 30 ml
didatangkan di dalam botol kaca.
cuma perlu dap dap je. macam dap dap lip gloss. then ratakan ke seluruh pelosok muka.
sebelum aku beli, aku minta tunjuk ajar promoter dekat sephora tu. warna mana yang sesuai untuk kulit aku. mujur la range warna dia tak banyak macam foundation fenty beauty tu.
so aku tetapkan pendirian untuk beli warna natural.
ringkas dan mudah nak guna walaupun botol berat sikit sebab botol kaca kan. mungkin juga aku yang mengada malas bawa botol kaca. taktau la. hah!
bila pakai tu rasa ringan dan tak bercapuk-capuk. natural persis no makeup, makeup gitu.
lepas tu aku dap dap kan loose powder nak bagi kemas sikit.
nak tanggalkan pun mudah. takperlu tonyoh muka sampai nak tercabut kulit muka tu.

kebarangkalian untuk repeat pembelian?
semestinya YA.
.
.
.
.


tapi sebenarnya aku teringin beli cc cream IT Cosmetic dekat sephora tu ha...
tengok la macam mana nanti.




No comments:

Post a Comment